O mnie

Dużo osób krytykuje jazdę konno, bo to niby takie łatwe, a konia wystarczy tylko walić nogami i zrobi wszystko. Tak nie jest. Na wszystko, aby wyglądało tak jak wygląda, składa się wiele czynników. Konie to zwierzęta i nie mają przycisków do galopu, czy cokolwiek innego. Trzeba to wypracować ciężką, a nawet bardzo ciężką, długotrwałą pracą, więc zamiast krytykować wsiądź na konia, weź sobie jedną jazdę i zobacz jakie to „proste”. Powodzenia :)

piątek, 8 marca 2013

Cześć!

Cześć, witam na moim blogu!
Tematyka oczywiście końska, ponieważ uwielbiam konie i wszystko co z nimi związane.
Mam konia o imieniu Matador. Jest on 18 letnim wałachem o siwej maści.

Dzisiaj byłam w pierwszym terenie w tym roku. Bardzo mi się podobało, kocham galop na łące taki szybki, że aż mi łzy lecą.

Dzisiaj tak krótko i na temat. W następnych wpisach postaram przekonać wszystkich czytających, że jazda konna to wspaniały sport, a konie to niesamowite zwierzęta.


Ja i Matador z dzisiaj.
 
 
 
                                                                                                                        A&M
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz